Lake Louise

17 augustus 2012 - Lake Louise, Canada

daar zijn we weer,

Onderweg naar Jasper hebben we regen gehad, 1 van de weinige, verder hebben we schitterend weer hier, net als bij jullie, het word wel erg warm dit weekend zagen wij. In Jasper zijn wij met de gondelboven op mount Wistler geweest, prachtige meren en hele hoge bergen gezien, en langs de weg een elk, een heel groot edelhert.

Na Jasper zijn we via de Icifield parkway naar de Athabasca gletcher gereden waar we onder leiding van een gids 5 uur over heen gelopen hebben. heel indrukwekkend om over 200 meter dik ijs te lopen, en nee we zijn er niet door heen gezakt.

Vandaag zijn we naar Lake louise gereden via een schitterende route met bergen en meren waar we vanmiddag een trail hebben gelopen van 3 uur met een hoogteverschil van 368 meter, eerst omhoog dan weer terug.

Morgen gaan we hier verder de omgeving eens bekijken, we laten nu de voetjes even rusten, groeten van ons, en met het geluid van een waterval proosten wij met een glaasje rode wijn op jullie

1. C. Hoffs:
    18 augustus 2012
    Om jaloers op te worden hier alles goed
  2. Claudet:
    18 augustus 2012
    wat een prachtige plaatjes weer. geniet nog even de laatste dagen en goede reis terug. dikke kus
  3. Frank biesterbos:
    20 augustus 2012
    Dag luitjes, eindelijk kunnen wij jullie verhalen weer lezen na onze vakantie zonder internet! Dat ziet er weer uit als een fantastische reis zeg! Geniet er nog even van en ik ben uiteraard weer zeer benieuwd naar je video Klaas. En uiterraard ook de foto's en verhalen. Groet uit een tropisch Zwolle! Groet Frank, Mir Sem en Tim