Vancouver

30 juli 2012 - Vancouver, Canada

Na een goede vlucht zijn we gister aan gekomen in Vancouver. we zitten in een prima hotel op Robsonstreet, de drukste straat in het centrum.

Maar omdat we deze vakantie nog wel een paar keer op een eenzame plek komen hebben we in korte tijd maar een groot deel van de stad verkent.

Vanmorgen hebben we fietsen gehuurd en hebben we rond Stanlypark gefietst, naar de landende en opstijgende watervliegtuigen gekeken, totempalen bekeken en naar zeehonden gekeken die daar aan het zwemmen waren.

vanmiddag de rest van downtown lopend bekeken, het is een hele schone en goed georganiseerde stad, alleen maar hybryde taxi s, torenflats om in te wonen en daaronder mooie tuinen met waterpartijen. Ook veel winkels die hier toch weer net weer andere dingen verkopen dan wij dat gewent zijn.

Gister zijn we naar de haven gelopen waar we de Statendam zagen liggen die net vertrok. Mooi om zo n groot schip weg zien te varen.

Morgen gaan we onze huurauto op halen en rijden dan naar de pont naar Vancouver island maar nu gaan we een hapje eten want dat is ook belangrijk

1. Claudet:
    31 juli 2012
    Hoi, mooi dat het allemaal goed gegaan is. Al veel gedaan hoor de eerste dag, ondanks de jetleg, maar ja daar hebben jullie natuurlijk ervaring mee, veel plezier verder. xxx
  2. Marlies:
    He lieve luitjes
    Goed begonnen dus! En ook al op de fiets, sportief hoor.
    Succes met de huurauto en Klaas ik hoop dat je navigatie goed werkt! Veel plezier...
    liefs Marlies
  3. Frank biesterbos:
    31 juli 2012
    Dat klinkt al goed! Geniet van jullie reis en kijk uit voor de wilde beren! groet Frank
  4. C. Hoffs:
    31 juli 2012
    Wat fijn te horen en te lezen dat de start zo goed is.
    Ga zo door groetjes Ma Pa