Ucluelet

1 augustus 2012 - Ucluelet, Canada

wel handig hoor, zo n tablet, je hebt hier op veel plekken gratis wifi, niet overal even goed maar meestal werkt het.

Gister hebben we de auto op gehaald, een zwarte kia forte, mooie auto waarmee we comfortabel deze reis kunnen maken. Het was een half uur rijden naar de ferry en na 2uur varen waren we op Vancouver island. Pas tegen 6 uur kwamen we aan bij onze cabin, een heel compleet houten huisje met alles er in van bubelbad tot bbq.

Vanmorgen zijn we om 5.15 uur opgestaan, dat in de vakantie, om naar Tofino om met een Zodiac boot zwarte beren te gaan spotten. Er zijn daar best veel en s morgens gaan ze daar langs het water op zoek naar krabbetjes. Het was een schitterende tocht tussen de eilanden door en we hebben 5 beren gezien, 2 met jongen. Het dichtste bij was ongeveer 30 meter, en ze gingen gewoon door met het zoeken onder de stenen naar krabbetjes.

Vanmiddag een trail gelopen vlak bij ons hotel met prachtig uitzicht over de rotsen en baaien. we hebben hele stukken door oud regenwoud gelopen.

Nu zitten we met een glas rode wijn te vieren dat Jose hier bijna, en in Nederland een jaartje volwassener is geworden.

1. Jan en Geja:
    2 augustus 2012
    Hi Hi, vanuit het mooie Aussie land, Jose, gefeliciteerd met deze byzondere verjaardag. Wij proosten nu met een glas rode wijn op je. Gave foto's. Geniet samen van deze mooie reis. Liefs Jan en Geja.
  2. Lies:
    2 augustus 2012